4 είδη κοινού μίας μπάντας

Το reverbnation είναι ένα web site κοινωνικής δικτύωσης για ανεξάρτητες κυρίως μπάντες που λανσαρίστηκε το 2006. Είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην Αγγλία και θυμίζει κατά πολύ την πρώτη επιτυχημένη περίοδο του my space, την εποχή που από εκεί ανακαλύψαμε πολλά και καλά ονόματα καλλιτεχνών και γκρούπ.

Ο Jed Carlson, ένας από τους ιδρυτές της σελίδας, ανέβασε ένα πολύ διαφωτιστικό post για το πώς ένα γκρούπ ανάλογα με το κοινό του θα χειριστεί και θα προωθήσει το merchandising υλικό του.

Σύμφωνα με το παραπάνω διάγραμμα υπάρχουν 4 είδη κοινού για μια μπάντα, ανάλογα με την φάση της δημοτικότητάς του.

Ξεκινώντας από κάτω προς τα πάνω,

1) Friends & Family/ Core supporters – Ο πυρήνας σας

Τυπώστε το όνομα της μπάντας σας με bold σε T- shirt (ακόμα και χρωματιστά για μικρότερο κόστος) αυτό το κοινό είναι οι άνθρωποι σας. Θα το  φορέσουν οπουδήποτε, γιατί θέλουν να σας στηρίξουν και να διαδώσουν το όνομά σας. Αφήστε τους…

2) Local concert goers

Αυτό είναι το κοινό που παρακολουθεί την συναυλία τυχαία επειδή συνέβει να είναι εκεί. Πιθανόν να γιορτάζουν τα γενέθλιά τους, ή να βρέθηκαν για ποτό μετά την δουλειά. Θα αγοράσουν κάτι από την μπάντα σας αν είναι συνδεδεμένο με τον χώρο, τον τόπο ή την ημερομηνία. Αυτοί οι  άνθρωποι πιθανότατα δεν θα σας ψάξουν στο internet την αμέσως επόμενη μέρα. Χρειάζεται να έχετε κάτι να αγοράσουν από εσάς εκείνη την ώρα. Θα  το κρατήσουν αν συνδέετε με την ανάμνησή τους από την βραδιά.

3) General Public

Έχετε αρχίσει να έχετε ένα σχετικό κοινό. Είναι αυτοί που σας είχαν δει σε μία τοπική συναυλία, που σας σύστησε κάποιος φίλος τους, που τους  αρέσει η μουσική σας. Αυτό το κοινό είναι διατεθειμένο να αγοράσει ολόκληρο τον κατάλογό σας( t-shirt, cd’s, diaries). Χρειάζεται να έχετε  ποικιλία και να είναι ανταγωνιστικά. Ωραία.

4) True Fans

Το πολυπόθητο κοινό. Τα έχετε καταφέρει καλά. Είστε πια γνωστοί. Αυτό το κοινό σημειώνει στην agenda του τις ημερομηνίες των συναυλιών σας. Μπορεί να ταξιδέψει για να σας βρει. Θέλει να ταυτιστεί μαζί σας. Μέσω  αυτής της ταύτισης καθορίζουν και την δική τους μουσική ταυτότητα. Θα  αγοράσουν οτιδήποτε τους δώσετε και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν γι’αυτό.

Γιατί όλα χρειάζονται marketing… και αυτό είναι μια πραγματικότητα.

Ολόκληρο το άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ

και καλή σας επιτυχία…

Ενημερώστε το etsweetbites σε όλα τα στάδια σας.

Αγαπάμε και προωθούμε τους νέους μουσικούς.

 

Share

No comments yet.

Leave a Reply

*