Τhe “F”… word

Όταν η ποσοστιαία αύξηση της έκπτωσης δεν είναι αρκετή και το καταναλωτικό κοινό δεν ψαρώνει, το marketing επικαλείται τις εκφράσεις που μιλάνε βαθιά την γλώσσα της καθημερινότητας…

Σε μια εποχή που αγανακτείς η διαφήμιση αρχίζει να παπαγαλίζει τις βρισιές που σε ξαλάφρωναν.

Είτε θα κολακευτούμε, γιατί οι διαφημιστές κάνουν τα πάντα για να μας πλησιάσουν,
είτε θα εκνευριστούμε αφόρητα που όλα, ακόμα και η εκάστοτε ξαλαφρωτική αθυροστομία μας, γίνεται εργαλείο.

Συμβαίνει σε πολυκατάστημα στην Ιαπωνία.
Με την ευκαιρία
Γαμώ το μου επιτέλους αρχίζουν σήμερα οι εκπτώσεις.


Share

Tags: , ,

No comments yet.

Leave a Reply

*